Translate

Wednesday 16 January 2013

Cinderella Moden

hye assalamualaikum semua.
:D

senyum seperti selalu walau hakikatnya 
pahit seperti hempedu.
:D

Its HOLIDAY time!!!

cakap pasal cuti ramai yang suka kan?
siapa tak suka cuti?

tapi bagi aku cuti itu satu penyiksaan. hehee.
woww. macam teruk sangat ja bunyi nya kan?

Kalau aku cuti kat Tawau, it'll be better.
Kalau aku cuti dan aku kerja, it'll be better.
Kalau aku cuti seminggu ja, it'll be better.

huuu..

listen. listen. listen.

bukan aku tak suka cuti dekat semenanjung ni.
tapi.
Kalau aku boleh keluar lepak ngan kawan2, it'll be better.

malangnyaa..
aku tak boleh buat semua tu. tak boleh keluar.

plus.
aku kena duduk dalam rumah doing nothing.

bosaannnn!!

cuti ni tak productive langsung!!

yeaayyhh..

aku rasa aku dah jadi macam Cinderella.
modern punya.

Cinderella yang tak payah nak buat semua kerja pun.
Cinderella yang cukup makan semua.
Cinderella yang siap boleh online dan update blog bagai.
Cinderella yang boleh bangun tengahari walaupun akan dengar bebelan.
Cinderella yang tak kena dera laa alkisahnya.

satu ja yang sama sebenarnya.
Cinderella ni tak boleh nak keluar rumah.
huhuuu..
bagai katak di bawah tempurung.

Kalau aku dekat Tawau boleh lagi aku keluar and jumpa kawan2.
Kalau aku dekat Tawau boleh lagi aku lepak pantai or mana2 la.
best sangat.

kat sini?
hurrmmmm...
bosan jaaa!!!

kadang2 aku rasa aku ni tak pandai nak bersyukur.
yelaa. aku dapat semua kecuali keluar.
so apalagi Kina?

masalahnya aku memang jenis tak boleh nak duduk rumah ja.
huuuu..
:( :(

haaa..tak pasal2 korang dengar celotehan aku kali ni.
bising ja laa aku ni.
hahaa
 so what?

tu ja laa aku nak cakap.

senyum lagi okay.
:D

assalamualaikum.
:D


No comments:

Post a Comment