Translate

Thursday 31 January 2013

hello february!! dan Kami suka IKEA

assalamualaikum semua.
senyum
senyum
senyum lagi.
:D

kan cantik kalau senyum. :D


ya macam aku. cantik ja kalau senyum.
hahaa.
*tolonglah muntah*

sekejap ja kan?
dah masuk februari. 

maksudnya tak lama lagi bukak sem!
yeaayyhh..
tak sabar.

okeh. 14 hari lagi nak keluar result
and balik kolej.

Ya ALLAH,
semoga result kami semua bagus .
semoga next sem lagi baik.
semoga kehidupan pun jadi lagi baik.
amiiinnn..
:D

marilah sama2 kita countdown.
hahaha.
siapa yang tak suka cuti dah nak habis tu.
peduli lah kamu.
aku lagi suka cuti sekejap!
ngehehehehe
*agak pentingkan diri disitu*

sorry!! 
:D

btw.
bulan lalu kami ada pegi IKEA.
hehee.
makan meatball yang sedap.
dengan orang2 yang hebat.
:D

first time sebenarnya aku jejak IKEA time tu.
and serius aku suka tempat tu. 
then banyak laa berangan kalau rumah nnti cemana.
hahhaa
yang paling suka berangan 
DHANIA.
suka sangat dia tengok set dapur.
tak sabar katanya nak kahwin.
sabar ya Dhania.
:D

sedikit gambar2 kami.

kan aku cakap. aku dengan orang2 yang hebat. :D

set dapur merah putih yang cantik. :D

ohh. tu lah Dhania. dia bajet2 seksi ovari gitu. hehe.
:D

okeh pie kita dah siap! :D

aku, Dhania yang comel, dan Wafaa yang cantik. :D

huhuuu. thanks to abang Qadri sebab sudi jadi 
photographer kepada gadis2 yang awesome nih.
:D

okay itu ja laa aku nak kongsi kali ni.
Selamat Datang Februari.
:D

assalamualaikum. 
:D



No comments:

Post a Comment