Translate

Friday 18 January 2013

DIA.

assalamualaikum semua.
:D
 yah senyum lagi.
:D
dan lagi.
:D

DIA?
siapa dia?
apa kaitan aku dengan dia?
sehinggakan aku ingin bercerita mengenai dia?

he's a guy.
he's a friend.
he's a trusted friend.
he's my bro.

bila masa pulak aku ada abang?

yaah. well not biological bro.
but technically, 
i'm calling him bro.
my BIG bro.

kalau dia kawan?
kenapa aku harus berBRO sama dia?

memang.
memang dia kawan.
kawan yang boleh aku percaya.
kawan yang aku boleh cerita semua masalah.
kawan aku selesa bila bersama.
kawan yang jadi teman aku bila ku berduka.
kawan yang tahu isi hati yang luka.
kawan yang care semua benda.
sehingga tiada satu pun yang dia lupa.

yang paling best lagi.
dia ada dimasa aku susah dan senang.
aku nangis dia tenangkan.
aku marah dia diamkan.
aku senyum dia lebarkan.

aku lapar dia bawa makan.
aku nak jumpa kawan dia temankan.
aku bosan dia teman aku chatting sampai ke malam.
(sampai pagi sebenarnya)
:D

 semalam aku ada masalah.
aku cerita semua kat dia.
dia pening jugak pikirkan masalah aku.
hahaa.
kesian kat dia.
tapi aku dapat nampak.
he's trying so hard to get my smile back.

aku rasa dah macam adik2 sangat.
well. memang tu pun yang aku nak dari dulu.
jadi adik.
sebab aku anak sulung.
tak pernah rasa jadi adik.
dan.
aku dah dapat abang aku.
aku dah jadi adik.
:D

thanks bro..
if u read this.
i love youuu!!
hahhahaa

aku harap.
selamanya kami akan jadi rapat macam ni.
aku harap.
selamanya kami akan jadi sahabat sejati.
aku harap.
selamanya kami akan jadi like sweet sis and bro.
yaaa.
selamanya.
aku harap.

"Sahabat sejati takkan pernah berubah hati, walaupun musim berubah berganti"



Sekian. :D

2 comments: