Translate

Tuesday 1 January 2013

HAHAHAA..

tik tok tik tok..
detik demi detik..
saat demi saat..
minit demi minit..
jam demi jam..
hari demi hari..
purnama demi purnama..

JAUH

kau semakin JAUH.

JARAK

semakin panjang JARAK memisahkan.

dan aku semakin sunyi.
semakin kehilangan.
semakin merindu.
semakin tersiksa.

KENAPA HARUS ADA PERUBAHAN??

ada sesiapa boleh jelaskan??

ada sesiapa boleh hadapkan aku dengan jawapan??

kenapa perkataan 4 suku kata itu harus terwujud.
harus ada. harus timbul. harus berlaku. harus menyapa.

kenapa ianya harus menampar dan memporak peranda sang hati tak bersalah.

sekarang

kau..semakin berbeza.
semakin tidak sama.
semakin tidak serupa.
semakin hilang wajah.
semakin BERUBAH.

dan yaa..
aku semakin TERSIKSA.

Filem Hindustan. Mohabbatein. Amitha Batchan.
 ingat watak ini?
seorang yang tidak suka akan perubahan katanya.
orang melihat dia seorang yang.
bodoh.
tapi .
bagi aku..
dia betul.
siapa yang suka akan perubahan?

dalam filem pun ada dinyatakan.
apatah lagi dunia realiti ni.

sekarang aku faham.
kenapa orang tidak suka dengan apa yang dikatakan sebagai perubahan.

kerana..
ternyata..
PERUBAHAN..
MENYAKITKAN.

YA.
MENYAKITKAN.
titik!


p/s : wwooooooo....apa ni Kinaa?? sendiri bingung..hahaaa..korang layankan ja laa yaa. dan ohh yaa. SELAMAT TAHUN BARU. dah 2013 laaa weiiii.... :D

No comments:

Post a Comment